dimarts, 25 de desembre del 2007

Agraïment

Agraïment,
Començo el meu primer escrit, al blog que m'ha "cagat el tió" . La meva sorpresa ha estat grossa, ja que personalment , me costa assumir qualsevol incorporació nova a aquest instrument modern de comunicació.
Vagi en primer lloc, l'agraïment a qui m'ha carregat amb aquesta creu que m'obliga a fer treballar el meu cervell i amb conseqüència me fa tornar o mantenir-me més jove.
I en segon lloc, vull fer d'aquest mitjà un fil conductor on comunicar als possibles lectors de les meves experiències que no són poques. També, perquè no dir-ho de les seves crítiques que també són necessaries per polir-nos mutuament.
¡Començo a navegar esperant que "el camí sigui llarg, plé de dificultats i coneixences...."!!!!!!
Fins sempre, estimats

1 comentari:

Anònim ha dit...

Per fer un reconeixement al llarg camí, ple d'experiències, me comunico, avui que he trobat aquest Blog.Me vull sumar al recorregut virtual i als sentiments reals.
Per fer si es factible una mica de camí comú, també amb un sac d'experiències, a vegades embolicades, no sempre ben aclarides, a cops malmenades per mi mateix i per les circumstàncies. No en tenen la culpa els demès, els fets són resultats del caminar desenvolupat,...
M'agrada la proposta i tractaré de mantenir activa la comunicació.
Activa, recuperant el sentit vital imprescindible. Lliure, ara que m'he deslliurat de fermalls estructurals, amb els quals vaig intentar fer un camí, creia que ùtil socialment. A cops massa feixuc i contradictori. Ara des de la independència me sento agradablament incitat a la participació i la comunicació.
Gràcies Josep.