diumenge, 24 de febrer del 2008

Ha començat la cursa


Doncs sí, estimats conciutadans, ja tenim en marxa la tan esperada cursa cap uns escons que, com s’anuncia, canviarà tota la nostra vida.
Jo no m’ho crec de cap de les maneres. És impossible que aquells que escriuen tort i parlen amb mentides, de cop i volta hagin trobat el camí del bé comú. Diuen que el Govern, avui dimitit per precepte legal, ha estat un desastre, que tot ho han fet malament i que en quatre anys han capgirat tot el que el Govern anterior havia arreglat i reconduït cap el be dels ciutadans.
Per contra, el Govern dimitit, promet per activa i per passiva, que si abans anava la cosa bé, ara serà millor fins i tot ens regalaran euros. Jo quan me diuen que em regalen, cosa tan habitual amb la correspondència que cada dia rep, directament l’oferta va a la paperera. A vosaltres us han regalat, es a dir, gratis alguna cosa ? Les vegades que m’han duit a escoltar el sermó hi he sortit ben nafrat. Varen començar els bancs regalant estris de cuina i sobretaula, però es veu que no devia ésser gaire correcte i els hi varen fer retirar.
Crec que seria hora que, també a les campanyes electorals, es prohibís repartir gratis qualsevol cosa. Però, mentrestant desconfieu dels que prometen i com a prevenció, guardeu els programes electorals i fregueu-los pels nassos als partits que havent-los votat no compleixen allò que han escrit i sobre tot, feu-ho públic. A veure si entre tots els convencem de que cal canviar de modes i maneres d’adreçar-se als seu ciutadans que són els qui els hi regalen l’escó obtingut i que no es xupen el dit. El que m’he tragué de polleguera fou la indecència d’una dóna, cap de llista que proclamà a la TV l’orgull que havia estat pel seu partit, el regal del “metro” als ciutadans de la nostra capital. Crec que és hora de dir: Ja n’hi ha prou de sentir bejenades !!!!!